Teraz jest 19 mar 2024, 06:39




Utworz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 02 maja 2016, 18:03 

Dołączył(a): 01 maja 2016, 09:25
Posty: 9
Staram się zaplanować zwiedzanie we wrześniu Jury. Znalazłem taki podział na odcinki

Kraków Krowodrza- Pieskowa Skała – ok 26 km
Pieskowa Skała- Rabsztyn- ok 23 km
Rabsztyn-Smoleń – ok 27 km
Smoleń- Podzamcze- ok 13 km
Podzamcze- Podlesice- ok. 17 km
Podlesice- Złoty Potok- ok 26 km
Złoty Potok- Olsztyn - ok 15 km
Olsztyn- Częstochowa - ok 16 km
Nie jestem laikiem w chodzeniu po szlakach ale czy powyżej 20km to nie za ambitnie.
Na jurze będę po raz pierwszy dlatego staram się podejśc do tematu z rezerwą. Dlatego moje pytania.
1/ jak podzielić cały szlak od Częstochowy do Krakowa tak +/- na dziesięć dni(tak abym mógł znalazł nocległ)
2/ czy na trasie chodzi PKS czy Busy-może naiwne pytanie ale może się przydać
3/ wiadomo żywa gotówka , ale czy nie będzie problemu z jej wydaniem- sklepy spożywcze są wszędzie a jeżeli nie to gdzie.
Za wszystkie informacje , sugestie będę wdzięczny-w zamian oferuję praktyczne rady na temat Bieszczad , lub spływ kajakiem po Czarnej Hanczy .


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 maja 2016, 18:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 kwi 2006, 12:14
Posty: 6880
Lokalizacja: Śląsk
Jura jest płaska, więc odcinki z 16 km dziennie to bardzo wolny spacer, w tym wątku viewtopic.php?f=10&t=3633 jest sporo informacji.

P.S. Jura z dużej, tutaj jesteśmy na to wrażliwi :mrgreen:


Gora
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 maja 2016, 18:21 

Dołączył(a): 08 lut 2005, 10:43
Posty: 9147
Lokalizacja: Włodowice
Wrażliwi bo jura a Jura to co innego :P

Dla mnie, zakładając że mam cały dzień, 25km wolnej wędrówki połączonej ze zwiedzaniem to tak w sam raz. 5h marszu, 3-4h "zwiedzania" + jakieś 2h na rozbicie/zwinięcie namiotu i zrobienie żarełka.