Jurajskie Forum Dyskusyjne http://forumjurajskie.pl/ |
|
Poland Trophy - nocne fotki http://forumjurajskie.pl/viewtopic.php?f=13&t=1630 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Michał [ 21 kwi 2007, 06:52 ] | ||||||||
Tytuł: | Poland Trophy - nocne fotki | ||||||||
Kilka fotek z nocnego etapu, ale niestety mój aparat nie nadaje się do tego typu zdjęć
|
Autor: | Robert [ 21 kwi 2007, 10:31 ] |
Tytuł: | Re: Poland Trophy - nocne fotki |
zdjęcia są całkiem OK, widzę że przy okazji rajdu upiekłeś dwie pieczenie kelowej ładnie odsłonięty myślałem, że tylko Ogrodzieniec stratują ale także Niegowonicom nie odpuścili przy okazji, nie masz na oku takiego cudeńka jak Twoje ? szukam czegoś w dobrym stanie technicznym |
Autor: | juzo [ 21 kwi 2007, 15:13 ] |
Tytuł: | Re: Poland Trophy - nocne fotki |
Fajne fotki. Robert , jest tego trochę na rynku . Poniżej 10 tys. pln kupisz naprawdę fajne autko , nawet za 4-5 tys. Lepiej wybierz silnik 1.0 niż 1.3 , mniej awaryjny. |
Autor: | Robert [ 21 kwi 2007, 18:16 ] |
Tytuł: | Re: Poland Trophy - nocne fotki |
1,0 to chyba w najstarszych co myślicie o tym ? blisko, z Myszkowa |
Autor: | Michał [ 21 kwi 2007, 19:23 ] |
Tytuł: | Re: Poland Trophy - nocne fotki |
Właśnie wróciłem z PT, dziś w roli kibica/fotografa, fotki wrzucę jutro, bo na nogach jestem od dość dawna... Trasa ekstermu (no-limit) była chyba wymagająca, nieoficjalnie ukończyła tzn przejechała ją całą jedna załoga samochodowa. Organizacyjnie jak było tak było, załóg w klasie turystycznej trochę mało, ale to pierwsza edycja. OSy były w kam. Ogrodzieniec (tam skupiła się największa widownia), kam. Niegowonice (skalny/piargowy podjazd) i kam. Wysoka (przejazd przez super mokradła). @Robert - w terenie nie ma różnicy czy 1.0, czy 1,3 idzie tak samo rewelacyjnie, na asfalcie różnica jest zauważalna, ale bez przesady jechać się da Po roku 86 (rocznik mojej blaszanki) zmieniło się trochę i raczej nie warto brać starszego. Kupując 4x4 musisz liczyć się z większym "pakietem startowym", poza standardem w postaci płynów/rozrządu zazwyczaj kupujesz nowe opony MT i robisz regulację/regenerację układu napędowo-kierowniczego i zawieszenie (nowe polibusze i polecam nowe resory) tak więc w przypadku SJ/Samurai około 3-3.5tyś. W japończykach jak raz zrobisz to jeździsz bez problemowo, no chyba że fantazja poniesie i pourywasz małe co nieco |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |